"Opel" je predstavio "astru ekofleks", najčistiju i najekonomičniju do sada, sa emisijom CO2 od samo 99 grama po kilometru. Modeli sa posebno niskom emisijom CO2 uglavnom imaju slabe do srednje jake motore. Niska potrošnja i niska emisija obično idu ruku pod ruku sa slabim ili osrednjim performansama. "Opel" ima drugačiji pristup sa "ekofleks" modelima. Dok konkurenti sa niskom emisijom CO2 u klasi kompaktnih autombila obično nude izlaznu snagu od oko 105 KS, nova "astra ekofleks" je opremljena 1,7-litarskim CDTI turbo-dizel motorom sa 130 KS. Nova "astra ekofleks" sa petoro vrata troši samo 3,7 litara dizela na 100 km u kombinovanom ciklusu. Njena emisija CO2 iznosi 99 g/km, što je čini najštedljivijom i najzelenijom "opel astrom" ikada.
"Opel" je predstavio "astru ekofleks", najčistiju i najekonomičniju do sada, sa emisijom CO2 od samo 99 grama po kilometru.
Modeli sa posebno niskom emisijom CO2 uglavnom imaju slabe do srednje jake motore. Niska potrošnja i niska emisija obično idu ruku pod ruku sa slabim ili osrednjim performansama.
"Opel" ima drugačiji pristup sa "ekofleks" modelima. Dok konkurenti sa niskom emisijom CO2 u klasi kompaktnih autombila obično nude izlaznu snagu od oko 105 KS, nova "astra ekofleks" je opremljena 1,7-litarskim CDTI turbo-dizel motorom sa 130 KS.
Nova "astra ekofleks" sa petoro vrata troši samo 3,7 litara dizela na 100 km u kombinovanom ciklusu. Njena emisija CO2 iznosi 99 g/km, što je čini najštedljivijom i najzelenijom "opel astrom" ikada.